30/01/2022

το Εγώ Ήθελα Να Γίνω Δέντρο συναντά τον Άντρα Που Φύτευε Δέντρα



Το παραπάνω αριστοτεχνικά δομημένο και καλλιτεχνικό αριστούργημα που είδα ξυπνώντας σήμερα το πρωί και φτιάχνοντας μου την μέρα είπα να το μοιραστώ μαζί σας. Μου θύμισε το ντοκιμαντέρ που είχα δει (και που το ξαναέψαξα μόλις τώρα) που όντως υπάρχουν αυτοί οι άνθρωποι: είναι ο Βραζιλιάνος φωτογράφος Sebastião Salgado και η γυναίκα του Lélia Wanick Salgado που έκαναν έναν παράδεισο φυτεύοντας πάνω από 2 εκατομμύρια δέντρα στη Βραζιλία!



Όσο αναφορά το προαναφερθέν αριστουργηματικό κομψοτέχνημα, κινουμένων σχεδίων ιστορία, οι άνθρωποι που αγαπούν πολύ την ορεινή πεζοπορία, τα δέντρα, την άγρια φύση και γενικά την Φύση στην πρωτόλεια μορφή και ομορφιά της, ενώ μισούν τους κυνηγούς, την "ανάπτυξη", τις ΒΑΠΕ και το "τα πάντα κάτω από το κέρδος" ή "το κέρδος πάνω απ' όλα" θα το εκτιμήσουν πολύ περισσότερο.

Δείτε παρακάτω τον ίδιο τον φωτογράφο μόνο ή μαζί με την γυναικά του να εξηγεί συνολικά την όλη προσπάθεια. Στο 2ο βίντεο από κάτω που είναι ένα βραβευμένο ντοκιμαντέρ του φωτογράφου με σκηνοθέτη και τον Wim Wenders (The Salt of the Earth, 2014) θα δείτε σχετικά με την δενδροφύτευση μετά το 1:19:35 λεπτό ενώ στον τελευταίο σύνδεσμο βίντεο μετά το 12 λεπτό.





https://youtu.be/qH4GAXXH29s?t=720

~/|\~

animation
The Man Who Planted Trees
by author Jean Giono (1953) and Frédéric Back' s animation (1987)

*ο τίτλος εμπνευσμένος φυσικά από το "δικό μου" τραγούδι των Κατσιμίχα
Εγώ Ήθελα Να Γίνω Δέντρο

πηγή 1ου βίντεο
πηγή 2ου βίντεο
πηγή 3ου βίντεο
πηγή 4ου βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια: