19/11/2018

*για το προφίλ αυτό (σχετικά με το προσωπικό προφίλ μου στο φατσοβιβλίο)





*για το προφίλ αυτό II (σχετικά με το προσωπικό προφίλ μου στο facebook)
διαγραφή προηγούμενου προφίλ στο facebook: αρχές Αυγούστου 2018
δημιουργία νέου και τελικού προφίλ στο 
facebook: 5-10-2018
πρώτη καταχώρηση κειμένου στο fb: Kostas P.: 19-11-2018
καταχώρηση κειμένου στα blogs μου copperINart και copperINart II: 19-11-2018


Τελικά υπέκυψα στην αρχική μου παρόρμηση και ξαναδιέγραψα το προφίλ μου, με όχι απλά απενεργοποίηση αλλά διαγραφή επαναλαμβάνω και δημιουργία εκ νέου πλήρως του προφίλ. Όλοι οι λόγοι που γράφηκαν πιο κάτω σαφώς και ισχύουν όπως επίσης ισχύει το γεγονός πως αυτή θα είναι η τελική μορφή του προφίλ και των δύο καινούργιων μου σελίδων. Διότι εκτός από το προηγούμενο προφίλ fb: Kostas P. διέγραψα και τις δύο σελίδες μου: https://www.facebook.com/myCOPPERcreations και https://www.facebook.com/thermYDROklima, οριστικά βέβαια, και αυτή ήταν και η κύρια αιτία για τις τελικές διαγραφές αφού άλλαξα εντελώς τα ονόματα στα ιστολόγια μου και κατά συνέπεια και στις σελίδες μου.

Όσοι και όσες ενδιαφέρεστε για πραγματική επικοινωνία θα με βρείτε στο κινητό μου +30 six nine seven seven three four zero four three seven, με λογαριασμό Viber και WhatsApp για δωρεάν μηνύματα και συνομιλία μέσω WiFi.

Για διαδικτυακή επικοινωνία θα με βρείτε στο προσωπικό e-mail μου καθώς και στις facebook σελίδες μου:
Copper Industrial Art - Kostas P. www.facebook.com/copperINart
Χάλκινη Βιομηχανική Τέχνη - Κώστας Π. www.facebook.com/copperINart.II
όπου μόνο αυτές -και όχι το προφίλ μου- θα ενημερώνονται με τα τελευταία νέα των blogs μου:


«Τα λέμε για καφέ!»



-------
Άλλα προσωπικά μου κείμενα θα βρείτε εδώ:
https://copperinart-mycreations.blogspot.com/2016/05/mytextscreations.html
Αυτά σιγά-σιγά θα ανεβούν όλα στο blog copperINart II.




*για το προφίλ αυτό (σχετικά με το προσωπικό προφίλ μου στο facebook)
πρώτη καταχώρηση κειμένου στο fb: Kostas P.: 22-2-2016
τελευταία ενημέρωση κειμένου στο https://mycoppercreations.blogspot.com: 18-3-2018
καταχώρηση εκ νέου στο προφίλ στο facebook: 19-3-2018
έγινε δημόσια φανερό στο προφίλ στο facebook: 1-4-2018


Επειδή σκεφτόμουν να (ξανα)διαγράψω το προφίλ μου για τέταρτη συνεχόμενη φορά στις αρχές του χρόνου προτίμησα τελικά¹ να (ξανα)αναρτήσω κάτι που είχα γράψει πριν δύο χρόνια περίπου, με τα απαραίτητα ολοκληρωμένα συμπληρώματα όμως. Γι’αυτό το κείμενο θα είναι μεγάλο· οπλιστείτε με υπομονή. Κι αυτό διότι θέλω να είμαι ξεκάθαρος με κάποιους πολύ λιγοστούς ίσως ανθρώπους που θα εκτιμήσουν αυτήν μου την κίνηση· αφού ίσως τυχόν διαβάσουν αυτό μου το κείμενο.

Όσοι /ες σκεφτούν πως «αυτά είναι παιδιαρίσματα» ή «με τι κάθεσαι και ασχολείσαι τώρα» ή «πολύ σημασία δίνεις» ή «γιατί κάθεσαι και δίνεις αναφορά» ή οτιδήποτε άλλο, τους λέω, πως εγώ δεν ασχολούμαι ενεργά στο facebook -σε επίπεδο αναρτήσεων στο προφίλ μου και όχι ενημέρωσης- τουλάχιστον από τις αρχές του 2016 κάνοντάς το σχεδόν σαν ένα απλό τοίχο ανακοινώσεων. Άρα ας κοιτάξουν εκείνοι/ες τι κάνουν στο μέσο και το τι αναρτούν. Κι αυτές τις νουθεσίες δεν δικαιούται να μου τις κάνει κανείς, διότι: πρώτον δεν με ξέρει πως λειτουργώ στο σήμερα και ειδικά τα τελευταία χρόνια, δεύτερον είμαι από το 2008 στο facebook και ξέρω πάρα πολύ καλά τι παίζει με αυτό το μέσο² και τρίτον όταν έχει μπει εδώ μέσα πάνω από την μισή (ενήλικη και ανήλικη) Ελλάδα υποχρεούμαι να είμαι τουλάχιστον ξεκάθαρος με τον εαυτό μου αλλά και με τους άλλους³ για την διαδικτυακή συμπεριφορά μου και τις συνεχές διαγραφές / απενεργοποιήσεις προφίλ.

Έτσι μετά και από αυτό το κείμενο δεν θα δικαιούται να πει κάποιος/α το οτιδήποτε. Όπως έγραψα και πιο πριν, το προφίλ το έχω από τα τέλη του 2008, ενώ αν θυμάμαι καλά από το 2010 έως και το 2012 -δηλαδή γεμάτα τρία ολόκληρα χρόνια- ήταν εντελώς απενεργοποιημένο. Και έτσι είναι η τρίτη φορά που τέλη Φλεβάρη του 2016 ξαναέφτιαξα προσωπικό προφίλ στο φατσοβιβλίο εντελώς από την αρχή, διαγράφοντας τα πάντα εντός του και κάνοντας το ανενεργό για περίπου δύο μήνες. Τις άλλες δύο φορές -με τελευταία αρχές Γενάρη του 2016- διέγραψα για πάρα πολλούς λόγους τα άλλα προφίλ που δεν είναι του παρόντος να αναλυθούν. Όσοι/ες θέλουν μόνο από κοντά ή με προσωπικό μήνυμα για περισσότερες λεπτομέρειες, αν και δεν νομίζω πως είναι αναγκαίες μετά από αυτό το ξεκάθαρο κείμενο. Οι κυριότεροι λόγοι πάντως είναι πως υπάρχουν και ατομικά όρια, που αναλόγως την χωρο-χρονική στιγμή, αν αυτά υπερβούν τα εσκαμμένα τότε το... “σύστημα” χρειάζεται ένα “re-start” για να λειτουργήσει απρόσκοπτα και σωστά, έγραφα κάπου στα τέλη του Φλεβάρη του 2016 και το ξαναγράφω σήμερα.

Ενώ συνέχιζα γράφοντας πως, τώρα, το ξαναφτιάχνω καθαρά για επικοινωνιακούς λόγους (αν δεν έχεις φατσοβιβλίο “δυστυχώς” είναι σαν να μην έχεις “τηλέφωνο” διαδικτυακά σήμερα) και επειδή αν ξανακάνω αίτημα φιλίας σε μία πρώην “επαφή” από τις πάνω από 1.150 “επαφές” που είχα έως τις αρχές του 2016 μέσω κυρίως στην συντριπτική τους πλειοψηφία δικού μου αιτήματος φιλίας, θα παρεξηγηθούν “εκείνες” που θα ξεχάσω ή δεν θα βρίσκω τα προφίλ τους, αποφάσισα να μην στείλω κανένα αίτημα φιλίας αλλά απλά να αποδέχομαι όλα τα εισερχόμενα αιτήματα φιλίας.

Εδώ και αρκετό καιρό πλέον όμως συμπεραίνω αβίαστα πως σε όσους/ες έκανα αίτημα φιλίας στο παρελθόν και μετά τους «διέγραψα» -διότι έτσι νομίζουν, ενώ στην ουσία διέγραψα ολόκληρο το προφίλ και όλους/ες τους διαδικτυακούς μου φίλους/ες ανεξαιρέτως (υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέ-σεις άλλες στιγμές που όμως ξαναέκανα αίτημα φιλίας σε μια ένδειξη καλοπροαίρετου μετανιώμα-τος -που λίγοι την αρνήθηκαν- πριν διαγραφούν “οριστικά” λόγω της εκάστοτε απενεργοποίησης / διαγραφής προφίλ)- και εκείνοι/ες σκέφτονται «αφού εκείνος με διέγραψε, είναι δικό του το πρόβ-λημα, εκείνος πρέπει να επανορθώσει», τότε συμπεραίνω αβίαστα επαναλαμβάνω, πως ποτέ δεν ήθελαν / αναζήτησαν / επιδίωξαν / ενδιαφέρθηκαν στην ουσία για την διαδικτυακή (έστω) φιλία μου. Πόσο δε μάλλον για την ουσιαστική. Άρα και ΔΕΝ υπάρχει κάτι άλλο να πούμε περί αυτών.

Μετά σκέφτομαι πως από τους 180 διαδικτυακούς φίλους που έχω σήμερα, και ενώ είχα πει να μην το ξανακάνω, “υπέκυψα” -το γράφω καλοπροαίρετα και όχι εγωιστικά- τελικά και έκανα αίτημα φιλίας περίπου στους μισούς από αυτούς ενώ για κάποιους/ες το έχω ήδη μετανιώσει δυστυχώς αφού είμαι σίγουρος πως εμπίπτουν με το τέλος της πιο πάνω παραγράφου. Και αυτός ήταν ο βασικός και κύριος λόγος που ήθελα να (ξανα)διαγράψω το προφίλ μου, επειδή το μετάνιωσα δηλαδή, αλλά προτίμησα τελικά να εμπλουτίσω με σκέψεις αυτό το κείμενο, λέγοντας αλήθειες και μόνο.

Τώρα για όσους/ες μειδιάσουν ειρωνικά με όλα τα παραπάνω… απλά ένα έχω να πω: «ξυδάκι». Και ακόμα περισσότερο σε αυτούς/ές που ΔΕΝ θα διαβάσουν καν όλα τα παραπάνω και έχουν βγάλει, βγάζουν ή θα βγάλουν «εύκολα συμπεράσματα», όπως είναι η προσφιλής αντίδραση του νεο-έλληνα ως γνωστόν. Στην τελική ΜΗΝ ξεχνάμε πως το διαδίκτυο και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) σημασία έχει να τα χρησιμοποιούμε ως εργαλείο για πραγματική επικοινωνία με στόχο πάντα την όποια διά ζώσης διαπροσωπική μας σχέση και όχι να τροφοδοτούμε φιλάρεσκα την όποια ψυχρή διαδικτυακή μας μάσκα, έγραφα και πάλι από τα τέλη του Φλεβάρη του 2016.

Κλείνοντας θέλω να γράψω πως τελείωσα με τα “μετανιωμένα” «αιτήματα φιλίας» και τα “ανταποδοτικά” «like» οριστικά εδώ και πολύ καιρό. Επίσης είναι και το τελευταίο κείμενο και ανάρτηση που γράφω και κάνω για το προσωπικό μου προφίλ στο φατσοβιβλίο και νομίζω πως δεν του αξίζει κάτι περισσότερο -και ίσως ήδη το έχω παρακάνει- αφού το ίδιο το μέσο είναι ήδη ανελεύθερο και σπιουνίζον-χαφιεδίζον στην κυβέρνηση των ΗΠΑ (και τους πιστούς συμμάχους της) και στις μεγάλες πολυεθνικές (διαδικτυακές ή μη) εταιρείες.
Ευχαριστώ για το πέρασμα σας από εδώ και την υπομονή σας να διαβάσετε αυτές τις σκέψεις.
.&-


-------
¹ Ας γράψω εδώ την αλήθεια: ο βασικός λόγος είναι επειδή με μπλόκαρε το facebook στην δημιουργία νέου προφίλ με τον υπάρχον αριθμό τηλεφώνου. Μετά σκέφτηκα πως ο υπάρχον λογαριασμός είναι πιστοποιημένος και επαληθευμένος εκτός από το τηλέφωνο και το προσωπικό μου email έχω στείλει και ταυτότητα επειδή με είχε ξαναμπλοκάρει στο παρελθόν και λέω δεν πάει στα κομμάτια, ας μην το διαγράψω αυτή τη φορά. («Την επόμενη όμως;», αναρωτιέμαι φωναχτά…)
² Και κυρίως τι παίζει με την ψυχολογία των ανθρώπων που το χρησιμοποιούν.
³ Ξεκαθαρίζω πως με τον ορισμό «άλλους» αναφέρομαι κυρίως σε ανθρώπους που γνωρίζω εκτός διαδικτύου έξω στην πραγματική και όχι εικονική ζωή.
Αλλόκοτη θα την πουν κάποιοι/ες, εγώ θα την πω ξεκάθαρη ως προς τις προθέσεις της, διότι δεν μου αρέσει η δήθεν διαδικτυακή “φιλία” αλλά η ουσιαστική στην πραγματική ζωή όπου τα ΜΚΔ μπορούν να είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο γι’αυτό το σκοπό και τίποτα παραπάνω.
Όπως βέβαια και από τότε με το μικρότερο κείμενο που είχα γράψει τέλη Φλεβάρη του 2016.
Και ανεξάρτητα τη διαπροσωπική σχέση που είχα ή έχω με αυτήν την “επαφή” σήμερα.
Όσοι και όσες ενδιαφέρεστε για πραγματική επικοινωνία θα με βρείτε στο κινητό μου και στο email μου καθώς και στην σελίδα μου όπου μόνο αυτή -και όχι το προφίλ μου- θα ενημερώνεται με τα τελευταία νέα του blog μου https://mycoppercreations.blogspot.gr : facebook pageMy Copper Creationshttps://www.facebook.com/myCOPPERcreations .









Δεν υπάρχουν σχόλια: