13/06/2022

ΓλυκόΠικρη Χαρά.


Στις 7 του μήνα -πριν 6 μέρες δηλαδή- είχα την επέτειο του 1ου προσωπικού blog, μου αυτού του μεταονομαζόμενου "copperINart II" από την αρχική του ονομασία ως "myCOPPERcreations":
copperINart-MYcreations.blogspot.com

Αυτή τη φορά συνέπεσε με ένα τεράστιας σημασίας για μένα γεγονός, το οποίο είναι το αποκορύφωμα μιας ερασιτεχνικής στην αρχή και επαγγελματικής στην πορεία από το 1995 ενασχόλησης μου με τις υδραυλικές εγκαταστάσεις. Αυτό έγινε όπως αρχικά και με τις ψυκτικές λόγω της αγάπης μου για το μέταλλο που λέγεται χαλκός. Βέβαια δεν ήταν μόνο αυτό αλλά επειδή ήθελα να ασχοληθώ επαγγελματικά με κάτι που θα μου έδινε την δυνατότητα να μπαίνω σε κάθε σπίτι.

Τα χρόνια πέρασαν, οι ματαιώσεις πολλαπλασιάστηκαν, το ίδιο και οι διαψεύσεις. Οι προτεραιότητες άλλαξαν. Όλα αυτά μας κάνουν να κυλίσει ο καιρός και μετά από 24 χρόνια να καταφέρω να δουλέψω ως βοηθός υδραυλικός σε εταιρία όπου μετά από 2 χρόνια να διεκδικήσω την πολυπόθητη άδεια του αρχιτεχνίτη. Και ήρθε αυτή η στιγμή μετά από 34 μήνες να δώσω πρακτικές εργαστηριακές εξετάσεις για την απόκτηση της στο σχολείο που ήμουν τελευταία φορά αναπληρωτής!

Όμως η συγκυρία δεν τελειώνει εδώ! Οι εργαστηριακοί εκπαιδευτές που έφεραν από τις αποθήκες τον εξοπλισμό για να μπορέσει να γίνει η εξέταση και να περάσω στο πρακτικό μέρος, αφού το θεωρητικό το είχα ήδη περάσει, είναι αυτοί, όπου τους πήραν μόνιμους με λιγότερα ουσιαστικά προσόντα (ο αθροιστικός συνδυασμός επαγγελματικής και εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας) από εμένα στους διορισμούς εργαστηριακών ΔΕ02.02 στα τέλη του προηγούμενου έτους!

Τι να πεις!; Κι εγώ παραιτήθηκα από την δουλειά που ήμουν, διότι μετά το οικονομικό/στεγαστικό, ο συνδυασμός "συναδέλφων" και εργασιακών συνθηκών, ήταν ότι το χειρότερο μου έχει συμβεί στην μέχρι τώρα επαγγελματική μου πορεία. Κι αυτοί μου έκλεψαν την θέση στην εκπαίδευση μέσα από έναν αναξιοκρατικό προσοντολόγιο που μόνο 2ες & 3ες σκέψεις σου καρφώνονται στο μυαλό ως αίτια αυτής της παράνομης από κάθε άποψη προκήρυξης του ΑΣΕΠ/Υπ.Παιδείας.

Τι να κάνουμε;! Κάποιοι είμαστε καταδικασμένοι συνεχώς και μια ζωή να παλεύουμε για να αποδείξουμε το αυτονόητο και να μένουμε στην απέξω σε αυτό το αδηφάγο αναξιοκρατικό διαρκές πάρτι ημετέρων στην μέγα Μπανανία-Αποικία του γΕλλαδιστάν.

----------
*Η φωτογραφία είναι από τα εργαστήρια ψυκτικών, τα οποία είναι πάνω ακριβώς από τα εργαστήρια των υδραυλικών όπου έδωσα το πρακτικό μέρος των εξετάσεων για την απόκτηση της άδεις αρχιτεχνίτη υδραυλικού στις 7 Ιουνίου 2022. Στα εργαστήρια ψυκτικών δούλευα το 1ο εξάμηνο του 2012.


Δεν υπάρχουν σχόλια: